تحقیق درباره پیامبر اكرم(ص) در عهدین

مطالب دیگر:
پاورپوینت درمورد منزلگاه بعد درس دین و زندگی دوم دبیرستانپاورپوینت درمورد نهادپاورپوینت درمورد زنگ علومکاخ موزه سعدآبادپاورپوینت انسان شناسی و تاثیر آن بر معماریپاورپوینت بررسی و تحلیل هفت خانه سالمندان خارجیپاورپوینت باغ چهلستونپاورپوینت خانه ی ریوا سن ویتالپاورپوینت دیاگرام موزهادبیات نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر (فصل دوم پایان نامه)ادبیات نظری تحقیق ابتکار و نوآوری (فصل دوم )ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش اخلاق حرفه ای (فصل دوم )ادبیات نظری تحقیق تعاريف و مفاهيم ارزیابی و مدیریت بحران (فصل دوم پایان نامه)ادبیات نظری تحقیق انحراف جنسی (فصل دوم )ادبیات نظری و پیشینه تحقیق انگیزش و مدیریت و مدیران (فصل دوم پایان نامه)ادبیات نظری تحقیق بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی و بهداشت روانی (فصل دوم)ادبیات نظری تحقیق پرخاشگری و اختلال دو قطبی (فصل دوم )ادبیات نظری و پیشینه تحقیق افسردگی ، عزت نفس ، عوامل مداخله گر و سبک های حل مسأله (فصل دوم)ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه بهزیستی در ایران (فصل دوم )پاورپوینت طراحی شهری خیابان کارگر
تحقیق درباره پیامبر اکرم(ص) در عهدین, پیامبر اکرم,پیامبر اکرم(ص) در عهدین|1776766|agi
با سلام و درود خدمت خدمت شما پژوهشگر عزیز در این مطلب از سایت فایل با عنوان تحقیق درباره پیامبر اكرم(ص) در عهدین هم اکنون آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 48 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

عهدین موجود «سیره مانندی» بیش نیستند كه در طول قرن های متمادی، نویسندگان بسیاری آنها را به رشته تحریر در آورده اند. بنابراین، جستجو از بشارت های قرآنی در این كتاب ها اساساً خطاست. با وجود این، شواهد و قراینی در آنها وجود دارد كه به خوبی، بر پیامبر اكرم(صلی الله علیه وآله)قابل تطبیق است. این شواهد و قراین هم در عهد عتیق و هم در عهد جدید قابل پیگیری است.

مقدمه
خدای سبحان در آیه 157 سوره اعراف چنین فرموده است: «الَّذینَ یَتَّبِعُونَ الرَّسوُلَ النَّبِیَّ الاُمِّیَّ الَّذی یَجِدُونَهُ مَكتوباً عِندهُم فِی التَّوراةِ وَ الاِنجیلِ یَأمُرُهُم بِالمَعروفِ وَ یَنهَاهُم عَنِ المُنكَرِ... .» از این آیه شریفه استفاده می شود كه اهل كتاب در عصر نزول قرآن، بشارت به حضرت رسول اكرم(صلی الله علیه وآله) را در كتاب های خود می یافته اند. همچنین بر اساس آیه سوره مباركه صف، حضرت عیسی(علیه السلام) خود را مبشّر پیامبری به نام «احمد» می داند: «وَ اِذْ قَالَ عیسیَ بنُ مریمَ یَا بنی اِسرَائیلَ اِنّی رَسوُلُ اللَّهِ اِلیكُم مُصدِّقاً لِمَا بَینَ یَدَیَّ مِنَ التَّوراةِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُول یَأتی مِنْ بَعدِی اسْمُهُ اَحمَدُ فَلمَّا جَاءَهُم بِالبَیِّنَاتِ قَالُوا هذَا سِحرٌ مَبینٌ.» (صف: 6) این آیات و نظایر آن ما را از مراجعه به تورات و انجیل موجود بی نیاز می سازد.

گذشته از آن، كسی كه اندك آشنایی با عهدین موجود داشته باشد به یقین می داند كه این كتب اندك شباهتی با تورات و انجیل مورد نظر قرآن ندارند، حتی به زحمت می توان آن ها را تركیب و صورت محرفی از آن ها از تورات و انجیل واقعی دانست. عهدین موجود «سیره مانندی» بیش نیستند كه در طول قرن های متمادی، نویسندگان بسیاری آنها را به رشته تحریر در آورده اند